jag är så himla rolig



Idag skulle det tydligen letas klänning som skulle passa in på röda mattan tema. Gick sådär va, så får fortsätta mitt sökande imorgon (samma dag som partyt, bra tjej)

MEN
Det bästa med dagens sökande var när jag ska försöka få på mig en klänning med dragkedja bak i ryggen. Christian och Philip hade vandrat iväg för att göra något oviktigt och jag blev lämnad själv i ett provrum med en klänning som jag inte fick på mig. Jag har inte överrörliga armar så jag kunde inte hjälpa mig själv. Inte ett enda butiksbiträde fanns i närheten heller (VAR ÄR NI NÄR MAN BEHÖVER ER, ANNARS ÄR NI JU IN MY FACE ALL THE TIME) jag hade bara ett val, hänga mig ut ur provhytten till flocken utanför (=ett gäng tjejer) och fråga  "Ursäkta kan någon hjälpa mig att dra upp den här dragkedjan?"

Självklar fick jag hjälp och egentligen var det inget konstigt alls med det förutom att vi bor i Sverige och här gör man inte riktigt så. Men det gör jag, sen skuttade jag vidare mot Christian och Philip som tappert försökte hitta the one and only dress för mig . Blev inget, blev en chai latte

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test