OJ OJ OJ


Philip, Christian och Daniel valde ut en klänning så att jag med kunde dansa loss på Mallan & co's 18 - års gallaj. Fin skare va och fint vare! Cirkus tre timmar sömn var dock lite för lite, så jag har lullat runt i min möss och mysdress  skolan (= det förbjudna).

Sen har jag suttit ihop med Philip och Daniel tydligen, Kebab skrek jag och dem hängde på. Efter några vandringar utomhus som mest kändes som man gick omrking i det kallast Ryssland så bäddade vi ner oss i min soffa och rev av en film. Sen rullade timmarna på och det spårade en och annan gång. Varvade film med lite Buzz och musikquiz för att sedan gå ut och tydligen springa av oss lite.

Det senaste dygnet har bara varit galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test